vrijdag 21 juni 2013

Weggevertje

Een weggevertje.

Wat geef ik weg ?
Dat is een verrassing.

Ik zie anderen het doen en dacht
laat ik dat ook eens proberen.
Bij 300 leden.
De teller staat nu op 242
dus..
dat duurt nog wel eventjes !!

Spelregels :

Lid zijn of worden 
Een berichtje achterlaten
reclame maken door een linkje te plaatsen




Nieuwe leden welkom
Als je ook een blog hebt en ik ben nog
niet langs geweest geef dan een berichtje
dan kom ik eraan !

Allemaal een gezellige 
Vrijdag gewenst :-)

Liefs,

Zondag 15 September, de 300 volgers zijn er !! 
Deze Weggever is dus per deze datum gesloten :-)
Een update van de lijst met deelnemers volgt...




101 opmerkingen:

  1. Wat leuk!
    Ik volg je al een tijdje, en ik weet zeker dat je zo aan de 300 volgers zit met je gezellige blog!

    Ik zal een linkje plaatsen.

    Fijn weekend alvast!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook graag mee!! En die 300 volgers gaat zeker lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook graag mee. ik zal straks eens kijken of ik het voor elkaar ga krijgen om een linkje te plaatsen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig natuurlijk doe ik mee ik ga even een linkje plaatsen, vandaag ook mijn blog is bij werken ik verwaarloos mijn volgers een beetje maar er gebeurd ook zoveel in een week!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verrassingen, daar hou ik wel van. Count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Raar dat ik je blog nog niet eerder gevonden had, zo leuk!!
    Ben volger geworden, hou wel van verassingen ;-)

    Ik heb zelf ook een give-away lopen, als je het leuk vind, gewoon mee doen ;-)

    Lieve groet, Natascha x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe wel mee hoor bebieuwd naar je verassing, ik heb er ook 1 lopen maar misschien heb je het al gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel graag doe ik mee. Een verrassing is altijd leuk. Het aantal volgers komt wel goed, want je hebt een heel leuk blog!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, maar 300 volgers dat ga jij makkelijk redden hoor Ellen. Ik ga een linkje op mijn blog zetten en doe natuurlijk graag mee met deze verrassing!!Fijn weekend!Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, ik doe mee! En deel uiteraard je linkje! Succes, en ik duim voor de 300!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha! Gaat vast en zeker lukken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Ellen, ik hou wel van verrassingen, Die teller staat binnen no time op 300 wedden? Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lijkt mij leuk ,ik laat me graag verrassen gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat heb je al veel volgers! De 300 haal je binnen no time. Dat weet ik zeker!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat spannend! Ik doe graag mee! Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe ook graag mee :-) De link staat al op mijn blog. Ik denk dat je de 300 volgers eerder bereikt dan je denkt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat leuk. Ik doe graag mee.

    Ik ga de lnk nog even plaatsen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat spannend, ik doe graag mee!
    Zal natuurlijk een linkje plaatsen, altijd leuk toch!

    Lief groetje,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe mee en zet de link op m'n blog. gr. Hennie p.s. heb naar aanleiding van jouw berichtje zo'n maggi plantje gekocht. Nog niet gebruikt, maar dat komt nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh Hennie dan ben ik benieuwd waar jij dat hebt gekocht.. hihi want ik heb destijds alle winkels afgezocht !

      Verwijderen
  20. Ik doe ook graag mee :):):) Op naar de 300!!!!!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Verrassingen ik ben er dol op dus ik doe zeker mee.

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik doe zooo graag mee!!
    Hou van verrassingen, dus te leuk1
    Ga meteen linkje op blog plaatsen, volger was ik een tijd hihi.. xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik hou van verrassingen! So count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoihoi,
    altijd leuk zo'n give-away, ik kan het niet laten om een gokje te wagen en gezellig mee te doen! :) Ik hoop dat je snel aan de 300 volgers zult komen, ik kan je helaas niet linken want ik heb zelf geen blog. Oh wacht, misschien kan ik het via google+ ook doen? Ga gelijk ff kijken, hihi. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou, ik doe mee hoor! Ben volger geworden. Leuke blog heb je en die 300 volgers moet wel lukken!

    Als jij ook iets wilt winnen, kijk dan ook even bij mijn weggevertje!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. mijn blog naam is mery,s maaksels mery-url.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hee wat leuk...ik doe graag mee hoor!! Op naar de 300 volgers...moet lukken!! Ik ga een linkje plaatsen! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik doe mee.. alleen gaat het volgersaantal met mij niet omhoog.. ik was al volger! linkje zet ik zo op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel erg leuk, ik hou van verrassingen. Volgen doe ik al een hele tijd. Ik zet ook een linkje op doejeookmee.

    Groetjes en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lijkt me héééééél leuk, zo'n verrassing ;-) Ik zet ook een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ne surprise ! Ik doe graag mee en zal je linken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Altijd leuk die verrassingen!!! Ik vind je blog erg leuk en ben al een tijdje volger!!! Zet em op!! Op naar de 300 volgers!!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe graag mee want ik laat mij graag verrassen. Linkje is al geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk ik hou wel van een verrassing en doe dan ook graag mee.
    Zal ook ff een linkje plaatsen op mijn blog

    Liefs berber

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Moos is er ook bij .... die houdt wel van verrassingen hihihihi
    Leuk meis!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Spannend! Ik doe graag mee! Nog maar 51 volgers te gaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe ook graag mee! Even wat reclame maken, en kom gerust ook eens kijken op de onze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben dol op die bruine papieren zakjes, zeker als er ook nog iets in zit :) Ik doe mee en heb een linkje geplaatst!
    Enne... leuke kringloopvondsten zag ik net voorbij komen!!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk hoor, zo'n spannende give away. Ik doe graag mee en ik zal ook even een linkje plaatsen op mijn blog. Nog bedankt voor je lieve reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. nu ja ik zie het nu ( pas ) via FB whihihi

    tuuk doe ik heel graag bij je mee en zal ik een linkie plaatsen
    enne ik zie dat je teller inmiddels al is gestegen !!!!
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oeh spannend! =) Ik doe mee!

    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  42. voila een nieuw lid erbij en zo schijft het aantal weer een beetje de hoogte in.
    Zelf heb ik ook een blogje en kan je mij volgen op vietje.blogspot.be
    en uiteraard doe ik heel graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik word graag verrast en zeker door creatieve madammen :-) Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. ooo leuk,ik ben ook dol op verrassingen,ik doe mee


    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Als het van jou komt, Ellen, dan kan het allemaal maar leuk zijn,
    so, count me in, please.

    Ik link je zo meteen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Jep, count me in! 'k Heb er trouwens zelf ook eentje lopen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. hoihoi,
    ik doe graag mee met je give away

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoihoi, wat een reuze gezellige blog! Ik wil ook wel een kansje wagen;) volger ben ik van je geworden en ik plaats natuurlijk een linkje. Kijk je ook even bij mij?
    Groetjes Steveline

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Jemig wat leuk en spannend. En ik ben zo te zien niet de enige die dat vind. Ik ben een nieuwe volger geworden. Wat een leuke blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hallo Ellen,

    Paar minuten geleden volger geworden van je blog (nr 254) en zie dat je ook een give-away hebt bij 300 volgers. Aangezien ik dol ben op verrassingen meld ik me bij deze aan!! Zal een linkje op mijn blog plaatsen!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Leuk!
    Ik doe graag mee. Ben benieuwd wat het wordt!
    Groetjes, Deborah
    deborahhaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ja leuk, ik doe mee. Ik ben nu aan het freubelen om een link op mijn blog te zetten. Als het goed is, staat hij er zo op...

    groetjes Zelda
    www.zeldascreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Via een linkje bij een ander kwam ik bij jou terecht. Is eigen lijk ook de bedoeling :-)
    Heb hier wat rondgekeken en wordt graag volger. Ik zou dus ook graag meedoen voor die verrassing te kunnen winnen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh ikke wil hier wel een gokje op wagen op een verrassings give away, jou kennende wordt dat een feestje :).
    En natuurlijk plaats ik een linkje. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik doe graag mee met je weggevertje! :) Jij bij mij en ik bij jou hé maar ik had nog niet gezien dat je een give away lopen had....met examens en zo allemaal gemist... ;( Maar ik ben dol op verrassingen hoor! :)
    liefs
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oooh leuk, ik word volger en doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Sjee, wat een lijst al met mensen die meedoen.
    Via via kwam ik een kijkje nemen op je blog en heel erg leuk allemaal. Ik ga je volgen en doe dan ook mee met je give away. Ik ben net als de meesten ook dol op verrassingen.

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. voila, weer een volger bij!
    ik doe graag mee met je give away, ben heel nieuwsgierig!
    ik zet ook een linkje bij mij...

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Met veel plezier word ik een nieuwe volger.. je hebt leuke dingen op je blog staan...
    én natuurlijk doe ik graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ehhh? Had ik al gezegd dat ik graag mee wil doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  61. hoihoi...kan ik nog meedoen????
    Liefs Theetje
    (ik volg je via bloglovin....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuk om mee te doen met je give away. Ik ben al volger en zet een link op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. en de teller stijgt beetje bij beetje!!! wat maak jij mooie 'kadertjes' zeg, helemaal tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. je teller staat nu op 273 ,het komt naderbij

    ik wacht nog op de eerste 50 voor mijn 2de give away

    BeantwoordenVerwijderen
  65. ik doe ook mee !
    en ben ook volger geworden op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Haha, helemaal gemist maar ben nog op tijd...
    Ga ook een gokje wagen :)
    En even een linkje plaatsen.

    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Volg je al -graag- een tijdje en ga proberen om een link te zetten. Graag had ik die rechts geplaatst maar weet nog niet hoe dat moet maar net zoals de rest zal mij dat op een gegeven moment ook wel lukken. Begin september heb ik ook een give away, dus als je zin hebt...
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik ken je nog niet, maar vind dit zo ambitieus dat ik direct meedoen en je ga volgen natuurlijk.

    Volgens mij ken je mij ook nog niet, dus leuk als je langs komt. En ik heb heel binnenkort ook een give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. ik volg! Linkje wordt ook nog geplaatst

    mijn blog http://naaistaart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Dat is gek, deze had ik helemaal gemist. Maar tuurlijk doe ik graag mee, want ik vind leuke verrassingen erg fijn. Nog maar 14 volgertjes te gaan, toi toi toi!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik kwam hier al een tijdje, maar blijkbaar was ik nog geen volger! Vanaf nu dus wel! Ook ik doe graag mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik volgde je zal een poosje via bloglovin. Nu ook via de andere manier. De teller staat al bijna op300. Leuk hoor ! Ik laat mee graag verrassen... liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Bijna 300... Doordat ik volg weer eentje er bij :) kom gerust bij mij eens piepen en oh ja ik geef ook iets weg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Dat is nou ook wat doe ik nog niet mee aan je give away. Nou bij deze ik wil dus graag meedoen aan je give away. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Nog maar een paar!
    Heb alvast je weggevertje op mijn blogje (http://bananenprinses.blogspot.be/) gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik kom me gauw nog aanmelden hoor!
    En ga nu een link op mijn blog plaatsen.
    En dan maar duimen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Gezellig en natuurlijk doe ik graag mee.
    liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  78. wat leuk! Ook ik wil graag meedoen!

    Groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  79. was al een volger, maar had je give away gemist. Dus bij deze

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ohw wat spannend. Ik ben ziek geweest, dus je give-away gemist, maar ik waag graag een kansje! Leuk hoor.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Alvast gefeliciteerd met de bijna 300 volgers (Nog 3 te gaan)
    Ik waag graag een kansje voor de verrassing give-away.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Gefeliciteerd, bijna lees ik! Tot mijn verbazing stond ik nog niet in de lijst, maar ik wil graag mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik waag graag een kansje, maar heb geen blog, dus ik kan ook geen linkje plaatsen.
    Volgen doe ik je al een tijdje, dus de nummers gaan niet omhoog door mij.
    Spannend nog maar een paar te gaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk doe je mee, als je geen blog hebt kan je geen link plaatsen, geen probleem :-) xxx

      Verwijderen
  84. Oh, ik wil ook wel meedoen, maar heb geen blog. Ik zal je facebook-site delen. Telt dat ook? Super blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik ben volger nr 298, nog 2 te gaan :-)
    Ik waag ook graag een kans voor de verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ga je op de lijst plaatsen :-) leuk. binnenkort de laatste update van deze weggever !

      Verwijderen
  86. O jee, blijkbaar ben ik de voorlaatste :-) en ik wil ook heel graag meedoen. Het linkje wordt nog geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hoi, wat leuk!!Ik ben wel niet zo actief, maar zou toch graag meedoen! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ziezo, volger nummer 300 is aangewaaid !
    Ik zet je in mijn blogroll op Maaksels van CarlaK.
    Proficiat met je toffe blog en met de driehonderd -troiscent - dreihundert -threehundred volgers !!!!!
    Liefs!

    PS : ik ding graag mee naar de verrasingsgive-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat jammer, dan ben ik net te laat! Maar niet te laat om je te volgen gelukkig:)
    Groet!
    CV Hatseflatser (hatseflatser.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen