dinsdag 26 maart 2013

Kringloopgeluk een feelgood doe-boek door Ingrid van Willenswaard


Lang heb ik hier naar uit gekeken.
Het boek van Ingrid van Willenswaard.
Zij heeft gedaan wat velen van ons willen
maar waar het om de een of andere reden niet van komt.
Het is haar gelukt :-)

Om 17.30 uur ging de telefoon.
Het was de boekhandel om te vertellen
dat mn bestelling: kringloop geluk, binnen was.
Tot hoe laat zijn jullie open ?
vroeg ik
Tot 18.00 uur zei de winkeljuffrouw..

Natuurlijk ben ik het toen meteen gaan halen
en heb er al een ietsiepietsie klein stukje
van gelezen. :-) Dat mag niet te snel
want iets wat heel leuk is, daar wil ik zo lang
mogelijk van genieten !

Het is voor mij een vroeg verjaardags kadootje :-)





En mijn stapel bloemetjes haaksels maaksels groeit gestaag..

Ik vind het zo gezellig staan 
maar nog steeds
geen idee wat het gaat worden.

.  .  .  .

*een tafel kleedje voor buiten ?
Nee =  niet praktisch
*een sprei ?
Nee = niet nodig
*Een slinger ?
misschien maar dan een heeeeele lange...
*Een wc-rol houder ?
zou kunnen
*Een zomer sjaaltje ?
leuk maar wel erg opvallend ?
*Een vliegengordijn ?
kan dan moeten er kralen tussen 
nog meer ideetjes ?

Fijne avond allemaal
en alvast een gezellige woensdag gewenst.

Liefs, 


36 opmerkingen:

  1. Jee wat een leuk boek zeg!!!
    Een stola?? Van je prachtige bloemen..ze zijn very sweet hoor ♥
    Geniet van je boek lieverd.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat boek, ik zit er ook op te wachten ik heb hem besteld bij bol.com...:) spannend!
    Geniet ervan!

    Lieve groet, Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het boek spreekt ook mij erg aan! Maar eens kijken als ik in NL ben. En je bloemetjes zijn ook al zo leuk!
    Groetjes van Gon
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kussen hoes, tas, puntsjaal, laptopcover, nog meer ideeen???? Met bloemen kan je volgens mij alles versieren, toch?

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk het boek, ik ga het ook nog bestellen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke bloemetjes!! Ik zou er een (tafel)kleed van maken!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk,ik ben benieuwd wat je er van gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaaaaaaaaa dit boek MOET ik gewoon kopen (ik ben nog even niet jarig maar tegen die tijd weet ik toch weer niets te verzinnen). En je bloemetjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed idee om het kringloopgeluk voor je verjaardag te vragen! Die van mij is over 2 maanden ongeveer... Op de lijst! En wat een superleuke bloemetjes, ik wacht rustig af wat het wordt. Wordt iig hartstikke leuk! :) En wat zijn je poezels toch leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil het boek ook graag, nog 14 nachtjes slapen en dan ben ik jarig, t staat op mijn wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh, wil dat boek ook heel graag!!! Misschien bestel ik het alvast of ik wacht tot ik weer in NL ben...

    Wat een heerlijke bloemetjes! Misschien een leuke tas?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is vast een heel gaaf boek! Ik lees wel op je blog wat je er uiteindelijk van vind en of we allemaal naar de winkel moeten rennen om het aan te schaffen ;-)
    En die bloemetjes......tja, daar kan je zoveel van maken. Gewoon lekker doorhaken en op een morgen word je wakker met HET idee!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ...een vrolijke tafelloper misschien?! Oooo...ik zag gisteren iets, weet alleen niet meer waar (stom had het op moeten slaan)...dat was een soort gordijn van bloemen, heel gaaaaffff en heeeeel kietschie:-)) Veel plezier met je boek, het lekkerste hapje bewaar ik altijd voor het laatst om zo lang mogelijk te genieten...is net zoiets..toch?..LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enig die bloemetjes! Een sjaal is inderdaad wel een leuk idee. Ben ook erg benieuwd naar het boek. Als kringloper mag ik dit boek ook echt niet missen. Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat bloemen gordijn met kralen ertussen vind ik een leuke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zou je het de bloemetjes met flessedoppen kunnen combineren, tot een vliegengordijn?
    Ik zag bij iemand een flessedoppen (gkleurde) vliegengordijn.
    Leuk.
    Samen met je haaksels is dat helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt heb zoiets ook weleens gezien en is leuk
      maar dan moet ik iedereen in de omgeving optrommelen haha om doppen te sparen. :-)

      Verwijderen
  17. Het boek staat ook op mijn verlanglijstje. Die bloemetjes zijn erg leuk. Mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een fleurig bloemensjaaltje :) Staat kei leuk!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf! Ben ook erg benieuwd naar het boek. En wat je van je schattige bloemetjes gaat maken, tips genoeg hierboven ;-) Fijne avond! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zal ik wachten totdat ik het boek bij de kringloopwinkel tegenkom? :D Ik geloof niet dat ik zo lang kan wachten.... hahhaa!
    Je bloemetjes zijn leuk, ben benieuwd wat je er van gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo'n vliegen gordijn ding :):) met kralen ja erg leuk! En lekker genieten van je boek( nooit van gehoord moest het even opzoeken ;)) Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja zo n vliegengordijn lijkt me fantastisch kan ik hem bestellen bij je hi hi.....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Owwwwwww is het boek leuk meis????
    Het lijkt me een heerlijk bladerboek ... Ik twijfel nog ... misschien dat jij me over de streep trekt hahahahahaha

    Een vliegengordijn ... dat zou wel heel gaaf zijn hoor!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie bloemetjes! Je kunt ze ook gezellig in een pot of schaal leggen of er een hoes van maken om een cilindervaas of windlicht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jah dat had ik ook bedacht leuk !! dat komt er ook nog wel !!! thanx :-)

      Verwijderen
  25. zo een stola die naar zo'n punt loopt is ook gaaf

    enne geniet van je boek...i luvvv the bloemkes

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Genoeg ideeën ...komt vast goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijn, zo'n vroeg verjaardags cadeautje :D lijkt me een heerlijk boek!
    Gaat goed zo, het sparen van bloemetjes, heb geen ideeën maar ben wel erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. het lijkt me ook een super boek. En jeetje jij was er wel heel vroeg bij.
    Ik zie dat je gehaakte bloemetjes probleem al opgelost is!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lijkt me een geweldig boek,ik hou ook ontzettend van kringlopen en rommelmarkten...heerlijk,dit boek lijkt me ook erg leuk,je bloemetjes zou ik wel raad me weten...tips genoeg in voorgaande reacties;-)!!!


    grtzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh wow wat een mooie gehaakte bloemetjes! Ja zo'n stola lijkt me gaaf, ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Bij mij op pinterest had ik een bloemetjes deken opgeslagen, van allerlei formaten bloemetjes. Zou zomaar ook als stola kunnen ;).
    En hihihi je bent dan nog wel heel snel dat boek gaan halen. Leuwk! Have fun with it! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ben ook benieuwd! en heb ook al zin in het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou ehm, ik heb hem ook en dacht juist gelijk: dit zou ik nooit kunnen!! Ik ben er erg blij mee, het is ook zo mooi gemaakt, daar is meer voor nodig dan de wil om een boek te maken! Ben benieuwd waar de bloemetjes gaan belanden!

    BeantwoordenVerwijderen