maandag 11 maart 2013

Give away - weggevertje 2 x einddatum 01-06-2013

Tijdelijk druk met andere zaken :-)
en ben een beetje inspiratieloos..
( het om haken ben ik nu ook wel weer zat )
ik MOET van mezelf een gordijntje maken
voor een deur en een zijraam en aangezien
dat niet mijn hobby is schuif ik het vooruit..

Bij het opruimen en schoonmaken vanmorgen van 
de kitsch-kamer kwam ik veel spullen tegen
die ik niet meer wil hebben .. en toen bedacht ik misschien
zijn er hier liefhebbers ? 

In een doos had ik nog 4 antieke foto's voor de
brocante liefhebber, een aquarel winterlandschap
een broche van 99% tin (merk: pewter) met roos
en twee antieke borduurwerkjes van tropische vogels

De foto's zijn genummerd met 1 & 2

Spelregels:

* Aangeven welk nummer.
* Lid worden/zijn en blijven :-)
* een linkje plaatsen




Fijne Maandag !
Liefs,







33 opmerkingen:

  1. Hi Ellen,

    Komt me bekend voor, blij dat ik niet de enige ben. Trouwens nr. 1 is hartstikke leuk. Ik waag een gokje. Niet geschoten is altijd mis.......

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je veux bien partissiper !! :0)

    Bonne semaine!!

    xxx Maria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, ik waag graag een kansje voor nummer 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar ja dat inspiratiedingetje :)
    Wat een leuke spulletjes kreeg je de afgelopen tijd!
    En succes met de gordijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owww no 1 is gaaf....ik heb wat ( 2 maar hoor ) van die oude fotootjes eens op marktplaats bij iets erbij gekocht hihi

    ik doe dus MEE voor 1......wil niet zeggen dat pakket 2 dan niet mooi is, ik vind dat dan altijd moeilijk
    linken zijn op fb en blog al geplaatst

    kei leuk ellen
    enne succes met je gordijnen ha ha

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke weggever, ik doe mee voor wat jij kwijt wilt ik heb geen voorkeur, volgen doe ik je al, ik zou zeggen ga eens naar pinterest voor inspiratie,,,,,dan ben je zo de hele middag weer zoet, tijd vliegt.
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken dat...moeten van jezelf.....alleen bij mij komt er dan dus toch niks van terecht.....succes dus met je gordijntjes, ben benieuwd.
    Noem het maar een weggeverTJE...ik vind het geweldig, en doe heel graag mee voor 1.
    Linkje doe ik zo even, bij mij komt er vanmiddag ook een ini-mini-weggevertje aan....
    Toedels

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heej Ellen
    Jij inspiratiloos..hmm dat is niet zo fijn,komt wel weer terug.
    komt vast door dat gordijntje waar je tegen aan zit te hikken.
    Ik denk als dat klaar is, jij weer vol inspiratie zit ♥
    ik volg......ik blijf whaaaaa je komt niet van je af.
    link op fb gelijk naar dit bericht.
    Ik zou graag mee willen doen met jou super leuke give away..als het kan en mag voor nr 1..luv it ♥
    Succes met je gordijn..wel pica`s maken he.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heee harde werker...ik doe graag mee voor twee (rijmt ook nog, met dit weer kom ik in de sinterklaasstemming hihi)
    Zal vanaaf een linkje plaatsen.
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ik waag graag een kansje voor de broche, moet ik alleen nog even uitvinden hoe ik de give-aways in mijn zijkant krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooo leuk Ellen...ik ben GEK op oude foto's..heb er hier in mijn werkhoekje al een paar aan de muur hangen met washitape...er is nog plek genoeg:-)), doe dus héél graag mee voor nummertje 1!! Ga uiteraard even een reclamebord neerzetten op mijn blog! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh die Ellen toch die teveel heeft zitten te omhaken. Ja daarom denk ik dat ik altijd allerlei dingen doe, zo kan ik het niet snel moe worden. Behalve als je op een dag 20 engeltjes maakt en weer een andere dag 15 kaarten whahaha. Nu nog de tijd vinden om ze te versturen naar deze of gene.

    Die broche en foto's vind ik wel kicken! Dus ik ga voor numéro één :D.
    Ik hoop dat je weer snel wat anders leuks vind om te doen en succes met de gordijntjes! Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De inspiratie die komt vanzelf wel weer hoor! :)
    Ik ga NIET meedoen want het is niet helemaal zo mijn ding en er zijn misschien anderen die er helemaal weg van zijn dus wil ik hun dan de kans niet afpakken he... ;)
    Groetjes en veel succes ermee!

    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voorlopig dus geen omhaken meer. Ik ben benieuwd wat je volgende project zal zijn. Ik doe niet mee aan de give-away. Ik vind het mooie give-aways, daar niet van, maar ik denk dat het bij mij allemaal in een laatje terechtkomt en dat vind ik zonde. Ik heb liever dat het bij een dame terechtkomt die er ook iets mee doen.Ik kreeg van jou vorige week een mooie omgehaakte kaart van Beatrix. Ik had hem op tafel staan tegen een vaasje aan. Toen kwam vanmorgen de buurvrouw van 85 op bezoek. "O, wat een mooie kaart heb je daar!" Ze vond hem zo mooi dat ik de kaart aan haar gegeven heb. Leuk, hè, nu heeft jouw kaart 2 x iemand verblijdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wacht maar tot het mooi weer is, dan is de inspiratie er ook ineens weer.
    Ik doe graag met je give-away mee. De broche is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi, ik ben van de vogels, dus daar ga ik voor. Volger ben ik al... Groet De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nabrander, ik probeer van de week een link te plaatsen....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oooooo ik ben wel dol op van die oude foto's van nummer 1 .......

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ken het.....volgens mij moet de lente komen. Ik ben nu weer aan de gang voor Fien haar verjaardag. Vandaag lekker bezig geweest met de traktaties! Maar ik moet ook nodig alles weer opruimen en uitzoeken....meer tijd graag ;-)! X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk zeg, daar kun je vast iemand blij mee maken. Ik vroeg me af of je mijn pakketje al hebt ontvangen van de give-away?

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ellen je MOET niks hoor..... En ik doe graag mee en ik denk voor nummer 2, 1 vind ik ook mooi :) Morgen zal ik een linkje plaatsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk zeg, ik ga toch voor nr 1. Die vind ik echt erg mooi!
    Liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk, ik doe graag mee voor nr 1

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En, schiet het al een beetje op met je gordijnen? Ik ben benieuwd! Komt vast goed. Ik doe ook graag mee met je give-away en dan voor nummer twee (3x gerijmd!). Een fijne dag! Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk!! Ik ga je leuke blog volgen!
    En doe graag mee met de Giveaway!!

    Lieve groet, Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja ik ga voor nummer 1 en de link ga ik plaatsen :)

      Verwijderen
  26. Ik geloof er niets van dat jij zonder ideeën zit, je weet immers zoveel te vertellen.Volgens mij zit je lekker te genieten van de katten.

    En je geborduurde vogels vind ik dotjes, dus noteer me maar als kandidaat voor hen.

    Hopelijk keert de inspiratie vlug weer.

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Neem gewoon lekker de tijd. Inspiratie kan je niet dwingen en zo meteen borrelt het weer lekker boven.

    Ik vind het een hele leuke give away en doe graag mee voor nummer 2.

    Zet een linkje op mijn blog.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuke giveaway. En het stelt me gerust dat jij ook wel eens inspiratieloos bent hihi... Ik ga voor foto 2!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ja hoor, heb ik heel deze leuke give away over het hoofd gezien!!!
    Nou, ik wil heel graag mee doen . Ben al volger, ga gelijk een link plaatsen op mijn blogje en wil heel, heel graag meedoen voor de vogel schilderijtjes!
    Aaaaah, zie ze hier al hangen naast mijn mooie kastje.... zucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een schitterende give aways.
    Ook ik ga meedoen, word volger en plaats een linkje op mijn blog.

    interesse in nr1: zo prachtig. zou perfect op mijn kamer passen.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ga voor numero uno!!!! Ik hou echt van die nostalgie!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe mee! Voor nummertje twee! Liefs, Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen